دانلود رایگان فیلم

دانلود جدیدترین فیلم های دنیا

دانلود رایگان فیلم

دانلود جدیدترین فیلم های دنیا

دانلود بروزترین ترین بهترین فیلم های خارجی

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی cara delevingne

در این پست از وبلاگم قصد دارم یک به بررسی زندگینامه و بیوگرافی بازیگر خوشهره و زیبای هالییودی و همچنین مدل زیبا و خوش اندام Cara Delevingne بپردازیم تمامی این محتوای از طریق معتبر ترین سایتهای بیوگرافیو سینمایی و مجله های مشهور جمع آوری شده است امیدوارم از خواندن این مطلب لذت کافی را ببرید.

در بیوگرافی امروز سعی داریم تا به برسی زندگی  مدل فشن و بازیگر بسیار مشهور انگلیسی که در چندین فیلم موفق حضور یافته و توانسته به شهرتی جهانی دست پیدا کند بپردازیم.Cara Delevingne (کارا "جوزلین" دلوین) در تاریخ 12/اوت/1992 در لندن،انگلستان و در خانواده ای اشرافی متولد شد.پدرش خوانده اش نیکلاس کالیرج مدیر اجرایی یک شرکت بسیار معتبر و مادرش جوآن کالینز هنرپیشه و مدل اهل بریتانیا است.وی نوه رئیس پیشین کمپانی English Heritage، سِر جوزلین استیونز می‌باشد.کارا کودکی آرام و بدون دغدغه ای را پشت سرگذاشت و در محله های پولدار نشین شهر رشد پیدا کرد و دو خواهر بزرگتر از خود به نام های Chloe و Poppy دارد که آنها نیز در حرفه مدلینگ فعالیت دارند.برای ادامه بیوگرافی Cara Delevingne با ما همراه باشید.

بیوگرافی

زندیگنامه کارا دلوین


کارا از کودکی علاقه بسیار زیادی مدلینگ داشت و خیلی زود توانست با حمایت خانواده اش در این رشته راه یابد و پیشرفت کند. او در مدرسه دخترانه فرانسیس در مرکز لندن به تحصیل مشغول شد،همه چیز خوب و نرمال پیش می رفت تا زمانی که قرار شد بزودی در مدسه ای  در همپشایر ثبت نام کند ولی دچار مشکلات روحی و روانی بسیار شدید شد . کارا در 15 سالگی در مصاحبه ای در مورد نبرد خود با افسردگی صحبت کرد و گفت:

من با موج گسترده ای از افسردگی و اضطراب و  نفرت انگیز روبرو شدم، جایی که احساسات خیلی دردناک دارم، من در خودم فرو می ریختم و داشتم نابود می شدم اما سعی می کردم تا خودم را نجات دهم.

وی در سن 16 سالگی به مدرسه Bedales در همپشایر رفت و در رشته موسیقی مشغول به تحصیل شد (درام،گیتار) ولی بعد از گذشت مدتی این رشته را رها کرد و به علاقه دیرنه اش یعنی مدلینگ رو اورد. امروزه بازیگران جوان بسیار زیادی زیادی در سینمای هالیوود فعالیت می کنند که برخی از آنها مدل های مطرح برخی برنده های خواص می باشد از این بازیگران می توان به اما واتسون (Emma Watson)، سلنا گومز (Selena Gomez)، اما استون (Emma Stone)، کاترین لانگفورد (Katherine Langford) و خیلی دیگر از بازیگران سرشناس دیگر این روزهای هالیوود اشاره کرد. 

cara-delevingne-bio

کارا برای اولین بار توانست در فیلم آنا کارنینا محصول 2012 در ژانر عاشقانه و تاریخی  به کارگردانی جو رایت حضور یابد. این فیلم توسط تام استپارت از رمان آنا کارنینا اثر سال 1877 لئو تولستوی اقتباس شده است.این فیلم تراژدی اشراف روسی و انا کارنینا همسر سیاستمدار ارشد الکسی کارنین و عشقبازی او با افسر دولتمند کنت ورونسکی که نهایتاً منجر به مرگ انا می شود را به نمایش می گذارد.کیرا نایتلی ستاره اصلی نقش انا کارنینا ظاهر شده است.

در سال 1874 امپراتوری روسیه، پرنسس دوریا(دالی) همسرش پرنس استفان (استیوا) را به دلیل خیانت از خانه بیرون می کند.خواهر استیوا ، انا کارنینا یکی از افراد مقتدر که با همسر سالخورده اش کنت الکسی کارنین و پسرش سرژیوا در سن پترزبورگ زندگی می کند به مسکو می رود تا دالی را متقاعد کند که استیوا را ببخشد.در همین حال استیوا با دوست قدیمی او کنستانتین لوین مالک زمین با ارزش و نجیب زاده ی زبده ای که زندگی روستا را به شهر ترجیح داده است ملاقات می کند.لوین (با تشویق استیوا) عشق خود را به خواهر زن استیوا پرنسس کاترین(کیتی) ابراز می کند و به او پیشنهاد ازدواج می دهد.با این حال کیتی پیشنهاد او را به امید ازدواج با الکسی ورونسکی رد می کند.بعدها لوین با برادر بزرگترش نیکولای ملاقات می کند که ارث خود را از دست داده و فاحشه ای به نام مشا را به همسری برگزیده است.نیکولای پیشنهاد می کند که لوین با یکی از کشاورزان املاکش ازدواج کند.در راه مسکو در قطار انا کارنینا ،مادر ورونسکی را ملاقات می کند ،در ایستگاه قطار انا برای اولین بار کنت ورونسکی جوان را می بیند و خیلی زود به سمت همدیگر جذب می شوند.هنگامی که یکی از کارگران راه آهن در یک حادثه در ایستگاه کشته می شوند، ورونسکی توسط آنا، استیوا و شاهزاده دیده می شود که مبلغ زیادی به خانواده کارگر می دهد.در مهمانی آن شب، کیتی سعی می کند که با ورونسکی برقصد اما او با آنا می رقصد که این نظر همه را جلب کرد.

 

صورت یک فرشته فیلمی به کارگردانی مایکل وینترباتم می باشد که در سال 2014 بر روی پرده های سینما ها رفت. از بازیگران این فیلم  می‌توان به دانیل برول و کیت بکینسیل اشاره کرد.

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره یک روزنامه نگار و یک فیلم ساز مستند است که هر دو در تلاش هستند سرنخ هایی از یک پرونده قتل بدست آورند و به دنبال مضنون اصلی پرونده می باشد.

 

صورت یک فرشته فیلمی به کارگردانی مایکل وینترباتم می باشد که در سال 2014 بر روی پرده های سینما ها رفت. از بازیگران این فیلم  می‌توان به دانیل برول و کیت بکینسیل اشاره کرد.

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره یک روزنامه نگار و یک فیلم ساز مستند است که هر دو در تلاش هستند سرنخ هایی از یک پرونده قتل بدست آورند و به دنبال مضنون اصلی پرونده می باشد.

cara-delevingne-biography

کارا در سال 2015 در فیلم پن به کارگردانی جو رایت حضور یابد.این فیلم برای نخستین بار در 20 سپتامبر 2015 در شهر لندن به نمایش در آمد و سپس در 9 اکتبر 2015، توسط شرکت وارنر برادرز در ایالات متحده اکران شد.در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، گرت هدلند، رونی مارا و آماندا سایفرد ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم درباره پسربچه ی یتیمی به نام پیترمی باشد که وارد دنیای معجزه آسایی می گردد و در آن خطرات و لحظاتی سرشار از شادی به سراغش می آیند. پیتر در این سرزمین اتفاقات مختلفی را تجربه می کند.

جوخه انتحار فیلمی ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس است که سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود.دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است و بازیگرانی چون ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی، کارا دلوین و ازرا میلر در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند .کارا دلوین در این فیلم در نقش انچنترس ساحره‌ای قدرتمند ظاهر می شود که یک شخصیت خیالی شرور بزرگ در کتاب‌های کامیک آمریکایی است.

داستان فیلم:پس از مرگ سوپرمن، مأمور اطلاعات، آماندا والر تیمی از جنایتکاران خطرناک تشکیل می‌دهد: هارلی کویین دیوانه، قاتل نخبه ددشات، گنگستر سابق ال دیابلو، دزد فرصت طلب کاپیتان بومرنگ، کانیبال کیلر کراک هیولا و متخصص مزدور اسلیپنات. او آنها را در بازداشتگاه بل رو تحت فرمان کلنلریک فلگ مستقر می‌کند تا در مأموریت‌های پرخطر آمریکا مورد استفاده قرار گیرند. هر عضو بمب کوچکی در گردن دارد تا درصورت شورش یا تلاش برای فرار، منفجر شود.یکی از سربازان والر، دوست دختر فلگ به نام دکتر جون مون می‌باشد که بعد از لمس یک بت نفرین شده، توسط ساحره‌ای به نام «افسونگر» تسخیر شده است. ساحره سریعاً همه را تحریک می‌کند و تصمیم می‌گیرد انسان‌ها را نابود کند. او با ارتشی از هیولاها میدوی سیتی را محاصره می‌کند، سلاح می‌سازد و برادرش را به یاری می‌طلبد. پس والر جوخه را مسئول استخراج نشانی معروف از میدوی می‌کند. اما جوخه به این نتیجه می‌رسد که شهر تحت حمله تروریستی قرار گرفته است با حرکت آنها، کاتانا با شمشیری رمزی و در نقش محافظ فلگ به آن‌ها می پیوندد. معشوق هارلی به نام جوکر، متوجه وضع نامساعد وی می‌شود و گریگز (یکی از افراد والر) را شکنجه می‌دهد تا محل بمب‌های نانو را پیدا کند. او با اخاذی از یکی از دانشمندان درگیر این برنامه، موفق به خنثی سازی بمب هارلی می‌شود. در طی کار، هلیکوپترشان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوند پای پیاده راه را طی کنند. در راه، بومرنگ اسلیپنات را قانع می‌کند که بمب‌ها حیله‌ای بیش نیستند. اسلیپنات سعی می‌کند فرار کند و کشته می‌شود. در همین زمان، کارگران ساحره به تیم حمله می‌کنند ولی موفق می‌شوند به محلی امن برسند. در این لحظه متوجه می‌شوند که نشان، خود والر است که می‌خواهد روی مشارکت‌هایش سرپوش بگذارد.

 

بازی بسیار متفاوت دلوینگ در فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets


کارا در سال 2017 در فیلم  والرین و شهر هزار سیاره  به نویسندگی و کارگردانی لوک بسون در نقش لائورلاین حضور یابد. والرین و شهر هزار سیاره یک فیلم فرانسوی در سبک علمی–تخیلی اکشن حماسی می باشد که در مورد دو مسئول به نام والرین و لولرین است که در قرن 28 از طرف وزارت دفاع طبق ماموریت آلفا مامور دفاع از محدوده انسان ها می شوند.از بازیگران این فیلم می‌توان به دین دی‌هان، کلایو اوون،ریحانا و کریس وو اشاره کرد.

والرین و یک شهر از هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets)  یک فیلم تخیلی جدید از کتاب های کامیک است .داستان از قرن 28 شروع می شود جایی که والرین و لاره لاین عضو یک تیم خاص هستند که مسئولیت ایجاد نظم  در قلمرو انسان ها را به عهده دارند . تحت فرمان وزیر دفاع والرین و لاره لاین به شهر شگفت انگیز آلفا میروند ، جایی که همه گونه ها از سراسر جهان برای اشتراک گذاشتن علوم و فناوری با هم همکاری کرده اند.

کارا در کنار اورلاندو بلوم

سریال Carnival Row


شاید بتوان بجرائت یکی از بهترین بازی های کارا دلوین را در سریال خیابان کارنیوال در نقش وینیِت اِستون‌ماس به کارگردانی رنه اچواریا و تراویس بیچام معرفی کرد. داستان این سریال حول محور گروهی از پریان می چرخد که انسان ها پس از حمله به سرزمین مادریشان آنها را  آواره سازنند و مجبورشان می کنند تا به سرزمین انسان ها مهاجرت کنند. اما در این میان سربازی به نام رایکِرافت فیلوستریت (فایلو) با بازی اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) زمانیکه در سرزمین پریان در حال زندگی است عاشق پری به نام وینیت می شود و رازهای زندگیش را برای او برملا می کند اما ...

 

نویسندگان این سریال تمام توان خود را برای ارائه داستانی سرگرم کننده و مهیج بکار برده اند تا مخاطب بتواند با دیدن این سریال لذت کافی را ببرد که واقعا هم نیز این نویسندگان خوب توانسته اند تا داستان را با روندی سرگرم کننده و مهیج پیش ببرند به شکلی که کاربر در کنار خط داستانی بسیار زیبا و سرگرم کننده شاهد تصاویر گرافیک فوق العاده نیز می باشد. در این سریال بازیگرانی سرشناس زیادی حضور یافته اند که از مهمترین آنها می توان به بازیگرانی چون  اورلاندو بلوم، کارا دلوین، سایمن مک‌برنی، تامزین مرچانت، دیوید گیسی، اندرو گاور، کارلا کروم، ایندیرا وارما، جرد هریس اشاره کرد. 

 

منبع :سایت دانلود فیلم و بیوگرافی و اخبار سینما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی